Reklamacje i zwroty

Jak dokonać zwrotu?

 

Wypełnij formularz zwrotu ( znajdziesz go tutaj ). Wydrukuj i dołącz go do paczki.

 

 

 

Jakim przewoźnikiem wysłać paczkę?

 

Produkt możesz wysłać dowolną firmą przewozową.

Przykładowe strony: 

a) Inpost - Paczkomaty 24/7 (paczkomat -> firma) 

b) UPS 

c) Pocztex 

d) DPD 

e) GLS 

 

Pamiętaj! Magazyn nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem ani doręczanych osobiście. 

Nie odbierzemy paczki jeśli adresem końcowym będzie paczkomat/punkt odbioru 

 

Co jeszcze muszę wiedzieć o zwrocie produktu?

 

a) środki zwracamy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty podczas opłacania zamówienia. Jeśli taki zwrot nie będzie możliwy z przyczyn niezależnych od sprzedawcy, wówczas zwrócimy środki na numer konta wpisany w formularzu odstąpienia od umowy; 

b) to Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego przedmiotu; 

c) konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy; 

d) w przypadku odesłania towaru lub opakowania wskazujących na korzystanie wykraczające poza konieczność sprawdzenia powyższych, Sprzedawca zachowuje prawo dochodzenia kwoty, o którą wartość rzeczy się zmniejszyła wskutek takiego działania.

 

Zwroty

 

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący

 

Adres do zwrotu:

 

OutletSTORAGE

98-320 Osjaków

Ul.Targowa 43

PL

 

 

Dodatkowe informacje:

 

  • Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
  • Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
  • Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu
  • Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego – tylko allegro.pl)

 

Kontakt:

 

Nr telefonu: +48 882 130 848

 

E-mail: outletstoragemagazyn@gmail.com

 

Reklamacje

 

Czas na reklamację: 2 lata

Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Adres do reklamacji:

OutletSTORAGE

98-320 Osjaków

Ul.Targowa 43

PL

1731073128.jpg